Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 För lat... PUM kan hjälpa mig med en HTML uploader så folk kan ladda upp filer på min server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 För lat... PUM kan hjälpa mig med en HTML uploader så folk kan ladda upp filer på min serverJapp PUM <3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 o_O .O. PUM Ska stänga av datorn nu för sin klocka piper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 ಠ◡ಠ KawaiiNeko says (21:49): ne PUM ಠ◡ಠ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 ಠ◡ಠ KawaiiNeko says (21:49): ne PUM ಠ◡ಠ :lol: PUM Ska åka utomlands i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Kanske till finland i år igen :) PUM vrålar "korvnisse!!" nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Ja det gjorde jag och jag ska nog stänga av datorn nu för farsan vrålade "ungjävel gå och lägg dig" tillbaka ifrån deras sovrum. ^_^ Pum finner pinne på vägen till Binge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Gör jag alltid! PUM(BA) är en tjock gris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Japp PUM gillar mw2 mer än black ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Alla CoD spelen suger imo PUM får välja mellan https://www.inet.se/kundvagn/visa/465603/filserver eller https://www.inet.se/kundvagn/visa/469143/filserver2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Jag skulle nog mer behöva Filserver 2. PUM ska se på en film som handlar om Rysslands historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 desvärre inte PUM tycker att vi ska ta justin bieber och layton och micra dem till en fin smet :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.