Muffey Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Ja, Tyvärr. PUM ska lyssna på ''Friday'' idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 nej. PUM tror att "Friday" handlar om mordet på Kennedy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Nej, jag tror nog ''Friday'' handlar om en överviktig valross som avled på en fredag. PUM tror som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Njaaee. PUM tycker synd om Rebecca Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Nej hon förtjänar de. PUM ska kolla på ''Spartacus: Gods Of Arena'' idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Nej, usch och fy. PUM tycker att Pommac är den godaste läsken :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Never in my life PUM tycker humm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Palla... PUM ska fira mors dag på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Nej, varför skulle jag? PUM kommer spela mitt spel när det släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Japp! PUM undrar vad det är för spel som ska släppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Ja det stämmer :D PUM Vet vilket spel det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Nej PUM bryr sig inte om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.