Klayett Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Nej, jag är ifrån Dalarna (Mora) och då så säger rektorn att det är ett måste att tycka om korv, helst Falukorv. PUM undrar varför Danska korvar har något konstigt färgämne som gör så att dom är röda som Falu röd färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 nepp PUM har spelat doodle jump och har ett högt rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Har spelat fast har inget högt rekord. PUM har en iphone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Nej. PUM har en ircklient uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Nä PUM är sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Nej PUM har läst min pressentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Japp, det har jag :) PUM har skickat ett gästboksinlägg till mig någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Jäpp PUM tycker om Oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 ja, vem gör det inte? PUM har oboy på huvet OffTopic: Nej du har du inte Layton, inte min uppdaterade iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Nej inte din uppdaaterade men jag har läst din presentation. Nån gång i alla fall... onT: Gissa om jag har det eller. PUM gör egen varm choklad hellre än att dricka oboy <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 (redigerat) *drar till köket och häller lite oboy på huvudet* Ja det har jag och nu ska jag duscha! MEH LAYTON HANN SVARA FÖRE :< PUM skriver dikter om hitlers framgångar Redigerat 30 Maj 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Eftersom Svampen2 var lite sen, så svarar jag på Laytons inlägg. Nej, vem fan orkar göra det 7 på morgonen? PUM äter hitlers kakor till middag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.