Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Självklart PUM är en golfhink med korv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 nepp men min farfar är. PUM lyssnar på musik samtidigt som han/hon spelar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Oftast. PUM tycker inte om blodiglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Kan säga såhär: Hellre myggor än blodiglar huuh dom ska man skjuta ihjäl tycker jag. PUM gick in i ett rum sen så kommer det en flyttfirma och ställer cyklar överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 nej det var min pappa det hände för. PUM vet vad kåvepenin är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Tror det typ är en sorts penicillin eller något. PUM var sjuk i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Var påväg. PUM ska laga middag ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Tror inte det. PUM tycker om grodor som hoppar på mitt ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Nej. PUM skulle kolla vad som fanns i ett kylskåp i skolan och hittade brunsås med bästföre-datum: 7 november 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Nej men jag hittade vitlöks dressing som gick ut 2005. PUM är ledig hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Kanske, beror på om jag är frisk imorron. PUM ska åka utomlands på kristi himmelfärdshelgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 nej. PUM ska jobba i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.