Arcane Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Me llamo 3FJSKFJSKGJES, no tengo animales. Mi color favorito es negro. Det är väl ungefärt man lärt sig utav tre års studier av spanska :lol:. PUM har en massa skolarbete att göra innan det blir sommarlov.så mycket har jag lärt mig på ett års studier av spanska :lol: . ont:nej det är långt till dess. PUM äter råa kycklingvingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Aa mm PUM har någon gång haft en binnikemask i tarmarna som käkar upp all din mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Aa mmPUM har någon gång haft en binnikemask i tarmarna som käkar upp all din mat...glöm det PUM solar på sin balkong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Har ingen balkong. PUM är med i Kattgruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Nej. PUM har sommarlov? :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Om 7 dagar ;) PUM tycker jag ska skaffa en biljett till UppCon 12, direkt när dom släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Om 7 dagar ;) PUM tycker jag ska skaffa en biljett till UppCon 12, direkt när dom släppsnej gör nåt roligare för pengarna :P PUM Har ett uppdrag till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 (redigerat) Nah. PUM är en fjant. Redigerat 4 Juni 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Nah. PUM är en fjant.nej PUM SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Nej. PUM håller på med 3D animering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 niet PUM gillar White Tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 (redigerat) Suck och stön, vad är det. PUM känner ofta precis som jag att de inte kan svara så mycket på frågorna i denna forumlek eftersom de inte förstår vad sakerna betyder. Redigerat 4 Juni 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.