Draghguggwhor Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Ja PUM har sett 8 Mile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 PUM har sett 8 Mile.Nu blev det ju genast obvious att det var filmen du postade i filmtråden, haha :P OnTopic:Nej PUM har en smartphone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Nej. PUM är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Nej. PUM är hungrig.Ja lite faktist. PUM har en Sony- produkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Jo, vi har ett PS2 i huset. PUM ser blå himmel utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Hehe, nej. :cry: PUM planerar att ta semester i ett annat land i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Troligtvis kommer jag besöka Sverige. PUM tycker om serien Community, och Alison Bries roll i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Aldrig sett, så jag har ingen åsikt i frågan. PUM har HIV, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nix, inte vad jag vet iallafall. PUM har ändrat sin dygnsrytm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Hm... kanske PUM använder Windows 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Nej, varför skulle jag? PUM spelar TF2 ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Ja. PUM har en fågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.