DDDD Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Nej, jag älskar min tid i skolan. PUM vet vem Alison Brie är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Aldrig hört talas om. PUM tränar ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Nä! Hihi :) men jag börjar nog till våren. PUM tycker om mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Jag vill inte säga "tycker om dig", men du verkar trevlig, och jag tror att folk här kan ha fått fel uppfattning om dig. PUM har ingen skola imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Jo det har jag. PUM är min gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Jag vill inte säga "tycker om dig", men du verkar trevlig, och jag tror att folk här kan ha fått fel uppfattning om dig.Nej kanske. Jag har faktiskt inte varit så schysst, litr av en attentionwhore. Plus att jg suger på att diskutera droger :) (Fixk dock A på en uppsats om cannabis!) Men jag är väldigt trevlig egentligen. OnT: Sant!PUM kollar på På Spåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Nej. PUM tycker inte om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Jag har inget emot dig. PUM gillar häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 nej jag hatar dig pum hatar häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Jag hattar häst ok ugla. PUM är Layton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Ja. :o PUM har sett ljuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Tre gånger. PUM gillar South Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.