Suicidans Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Jo. ;) PUM åt snö som liten. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Det gör jag fortfarande, oftast som efterrätt. PUM har ätit bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 ...när jag var liten. En gång. PUM vill ha en PS4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej, jag spelar ej spel. PUM är mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Ja det är jag. Personen under mig är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Lite småsjuk i huvudet ja, men inte förkyld, eller sjukdoms-sjuk. PUM spelar/har spelat Battlefield Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 (redigerat) Inte fysiskt, och jag hoppas för all del att jag inte är det psykiskt heller. Ojdå, svarar på Proccitos: ja, nån enstaka gång PUM har ett funktionshinder. Redigerat 23 Februari 2013 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej. PUM Har läst min tråd "Till Layton" i IMBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Vore mysigt om det vore ett musikaliskt verk. Men jaa. PUM har någon gång testat att fråga sin musikspellists livsavgörande frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Eftersom den består till 80% av politisk musik skulle det föga ge svar på frågor jag ej redan vet svaren på. PUM anser att analytisk geometri är en av de mer intressanta ämnena inom geomentrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej, geometri suger. PUM brukar dra en med liniment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 (redigerat) Nej. PUM anser att vatten är torrt. Redigerat 23 Februari 2013 av DDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.