Dicecursor Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nä PUM sitter framför en laptop just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nä PUM sitter framför en laptop just nuJapp. Pum sitter på en stol nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nej! Jag sitter faktiskt på toan. Personen under mig säger chokladbollar istället för negerbollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Beror på vem som står i kiosken XD PUM tänker på Jessica Alba efter att jag har skrivit det här. Redigerat 14 Februari 2011 av MuffinseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Såklart. PUM tänker på Jessica Alba efter att jag har skrivit det här.Nä :rolleyes: Pum gillar bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Ja, Vem gör inte de? :) PUM gillar Jessica Alba mer än Megan Fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Ja, Vem gör inte de? :) PUM gillar Jessica Alba mer än Megan Fox.INgen aning om vem JEssica är faktist. Pum tycker jag är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 INgen aning om vem JEssica är faktist. Pum tycker jag är cool.Offtopic: okej, men googla hennes namn så ser du vem det är. Ontopic: Ja jag tycker du är cool. PUM har kalsonger på fel håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Offtopic: okej, men googla hennes namn så ser du vem det är. Ontopic: Ja jag tycker du är cool. PUM har kalsonger på fel håll.Hoppas inte det.Offtopic: Jag e cool B) Pum brukar ha hatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Hoppas inte det.Offtopic: Jag e cool B) Pum brukar ha hatt.NääPUM är en minifuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nej. PUM gillar matematik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nej. PUM gillar matematikDet är kul ibland. Pum tycker att MW2 är skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.