kattus Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Nej, jag är mig själv. PUM har tappat kontrollen över sitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Nej, jag är mig själv. PUM har tappat kontrollen över sitt livKan man säga Pum bor i Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Uch nej PUM är en patriot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Vet ej PUM har fanta som favorit dryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Nej, men dricker det mycket då det ofta finns cola/fanta att välja mellan och att det inte innehåller koffein. PUM gillar ost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Yes Pum gillar korv med bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 Nej, fy fan. Personen under mig har ett ståtligt skägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 Under construction. PUM äter macka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 Om 5min, ja PUM gillar Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 skäune äe väl träevelit PUM är en ekorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 ja pum har en mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 ja Pum Gillar Feta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.