Gäst Jesper93 Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Nej Pum gillar snöiga och iskalla vintrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Nej. :(PUM vill dränka sig tillsammans med mig när sommaren möter sitt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Vet ej Pum avskyr folk som inte skriver nåt på skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Nej, däremot avskyr jag folk som använder Skype. PUM har städat sitt rum på sistone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Nix PUm är trött på denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Jag är trött på typ alla trådar i det här forumet... Personen under mig är fysiskt trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Lite sådär PUM brukar dumpsterdivea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 Vad är det? Pum har varit på semester i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2013 jadå PUM har en sommarstuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Om en husvagn som står på samma ställe året om så ja. PUM har en gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Nej.PUM har ett piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Nej PUM har en säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.