Gäst Jesper93 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ja Pum vill se hur jag ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ja Pum vill se hur jag ser ut Pum tycker bättre om musiken som fanns förr, dvs 70-90 tal istället för 2k talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Jag gillar chiptunes, så mycket bra musik görs även på 2000-talet, men det låter då detsamma :P PUM gillar anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Det är kul ibland.PUM vet hur gammal jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Nej du ser ut att vara runt 20 bara en gissning Pum avskyr mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ja PUM har ätit en macka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ja. PUM har varit en macka idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 faktist inte.. PUM har ätit potatis senaste veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ja senast idag faktiskt Pum hatar huvudvärk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 nej personen under mig lever????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 noe pum vet min ålder irl+???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 vet inte ens min egen xD xD ;) ;) pum är en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.