Gäst Jesper93 Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2013 (redigerat) Nix Pum får fortsätta Redigerat 7 Augusti 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2013 ok ? PUM vet hur "potatis" stavas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Nej. Personen under mig kan spela gitarr.Gita vad? Pum tycker att jag har dålig humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Nä, men du är bra på att resa i tiden.PUM är kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Tillräckligt för att fira alla högtider, men jag lever inte efter den kristna tron.PUM är lillebror/lillasyster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Nej inget dera Pum är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 lite så ja PUM har ätit en smörgås med skinka igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Ja Pum tycker att jag borde försvinna från forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Nej!PUM tycker att jag borde försvinna från forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 (redigerat) Nej. Du är trevligt. PUM använder Gmail. Redigerat 8 Augusti 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Blandannat PUM dricker saft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Ibland händer det. PUM är gjord av gummigodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.