Epixa Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 De måste jag lyssna mer på :D det är nog ganska mysigt. PUM Skriver något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 De måste jag lyssna mer på det är nog ganska mysigt. PUM Skriver något.Lyssna på Miles Davis skiva Blue in Green, bra ingång till jazzvärlden. Ja. PUM gillar New Orleans jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Nej jazz intresserar mig inte Pum tittar gjärna på trav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 NejPUM gillar Pepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Mer än vanliga Coca Cola, Yes! PUM älskar våran Kung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 ..... Pum är hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 NejPUM gillar läskeblask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 njaa funkar PUM gillar pringels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 .... Pum är VOLFI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Nej jazz intresserar mig inte Pum tittar gjärna på travHur kan du kalla dig själv ett L.A. Noire fan utan att gilla jazz? :O Nej PUM är hungrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Åt nyss en stor hamburgar tallrik. Så nej. Pum har fler än en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Stämmer bra det. PUM har spelat spel idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.