kattus Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Får duga, för nu. PUM börjar skolan inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Det stämmer på onsdag. Eller ja uppropet är då Pum avskyr att skolan börjar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Träffa kompisar är fint, men själva skolan är små-tråkig ibland.PUM spelar för mycket dator/tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Nej spelar lagom. Pum tar dagen som den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Nej, jag gillar att planera saker och tingPUM en laptop och en stationär dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Hmm, din fråga är lite konstig men jag får väl svara på de olika möjligheterna. 1. Nej jag är ingen laptop och stationär dator 2. Ja, jag gillar laptop och stationär dator. 3. Jag äger två stationära datorer och en laptop. PUM har högsta betyg i minst två ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Jajamän, musik och engelska. PUM gillar att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Jag ser hellre på pixlar än döda träd. (Men att läsa på skärmar är fine) PUM har mycket pengar i plånboken 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 I min plånbok atm: 720 kr och 10 € PUM gillar har haft ett hål i en tand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Din fråga är också lite konstig Nej jag gillar inte har haft ett hål i en tandPUM har börjat skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Ja, började idag. Pum har köpt senaste humble bundle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Vad är det? Pum har varit i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.