Draghguggwhor Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 har vunnit 100 000kr i månaden i resten av mitt liv pum har vunnit triss på 100kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 najPUM gillar PUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Nej jag hatar mig själv. Jag har as dålig humor och skämt. så är jag väldigt omogen och jobbig. PuM tycker inte synd om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Nja, jag är väl liknande, så jag förstår dig, men jag ser inget fel med att vara sån ;) PUM gillar kyckling och majonäs tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 31 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2013 Nej jag gillar inte majonnäs. men kyckling är jätte gott med rödvins vinäger. Ni bör testa.PuM vill inte testa ätt äta kyckling med vinäger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 Fan vaffö int? ;) PUM har ont i ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 Nej Pum har ätit ostbågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 Ja Personen under mig har ätit ostmackor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 ja men det är inte så gott...PuM har fått en hamburgare på mcdonalds som h*n beställt men dem har lagt till saker på den, och vägrat ändra på den. (berätta gärna om det har hänt dig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 De la till avklippta tånaglar, gubb-näshår, Navelludd, Möglig flensost, Och gammalt svett som har legat mellan fett valkarna på en fet kärring i 6 månader. PUM Är glad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Nej, för gång på gång jag går in på detta forum är det mängder av shitposts... PUM spelar Arma 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 (redigerat) Hade gärna gjort, men min dator klarar det inte Pum vaknade precis Redigerat 2 September 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.