Proccito Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Jag har ingen flickvän eller pojkvänPUM handlar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 (redigerat) Ja PUM Är bögJag har ingen flickvän eller pojkvänDu vill inte ha pojkvän?! Redigerat 2 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Nej PUM lyssnar på Simple Plan Du vill inte ha pojkvän?!Nä, men jag ville bara få det klargjort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Faktiskt inte, googlade lite men kunde inte hitta nån länk till faktiskt musik, care to share? PUM vaknade nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Stämmer bra det. Pum har spelat alla GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Stämmer bra det.Pum har spelat alla GTA ja alla utom GtaV Pum hoppas Gta V släpps till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Alla dar i veckan! PUM är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 JuppPuM Tycker inte att det är intressant med lastbilar och tycker att det skulle vara tråkigt att vara lastbilschaufför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Chill jobb tror jag faktist. PUM hatar att vara sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Chill jobb tror jag faktist. Jag tänker utbilda mig till det för jag älskar att åka bil och att vara ensam, plus att jag gillar lastbilar. Tpc: japp jag har varit sjuk i 8 dagar nu. (förkyld) PuM har inte börjat nian än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Inte bara förjat, utan slutat! PUM brukar sova en stund efter skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Om jag är trött så ja. Pum tycker att burnout är en bra spelserie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.