TheDamnSwede Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 För det jag vill göra med en dator: Ja PUM spelar för mycket.Göra vad? XD Ja jag spelar en del och har tänkt skaffa Euro truck simulator 2 men min dator klarar inte det :( PuM är göteborgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Nja, jag bor utanför Göteborg, och alla på min skola säger att jag är göteborgare, men jag vill inte klassa mig som det.PUM har en grafräknare. Göra vad? XDSpela Kerbal Space Program samt alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 (redigerat) Nej Pum avskyr spel där man styr gubbarna från ovan precis som bilden nedan visar. Redigerat 7 September 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Nej. PUM är bra på CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 (redigerat) nja jag gillar det inte men första matchen gick det bra jag var kvar ensam och tog 5 med bara pistol (CS GO X360)PuM gillar GT5 Redigerat 7 September 2013 av Brony Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Jag har inte spelat det så mycket, så jag har ingen åsikt om det. Men det ser nice ut, och jag gillade GT4, så jag tror jag skulle uppskatta det.PUM lyssnar på musik just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Nej Pum har husdjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 (redigerat) Ja. En hund PUM är hund älskare? Redigerat 8 September 2013 av V0LFI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Nej, motsatta. PUM har strumpor på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Nej jag vaknade nyss och ligger kvar i sägen, och har min 42" TV som datorskärm PuM har också sin dator kopplad till en TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Nix datorn är på lagning för tillfället Pum har fått BSOD ( Blue Screen Of Death) på sin dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 (redigerat) Nope. men RROD på mitt xbox i 5 sekunder sedan var allt som vanligt.PuM är PöM Redigerat 8 September 2013 av Brony Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.