TheDamnSwede Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 alltidPuM ska äta Donken mat idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 Nä, dom har ingen Donken i Kiruna...PUM dricker te dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 NejPassar på att fråga efter som att ni är sociala här. Jag fick YLOD (yellow light of death) på mitt ps3, vet ni något billigt ställe för att fixa det?PuM och PuMs Pum kan ge mig tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 Nej Passar på att fråga efter som att ni är sociala här. Jag fick YLOD (yellow light of death) på mitt ps3, vet ni något billigt ställe för att fixa det? PuM och PuMs Pum kan ge mig tipsJa, sök på google så bör du hitta.Jag och min far hittade två ställen där dom fixade YLoD i Göteborg, så du kan säkert hitta någon i din hemstad, eller iallafall i närheten. PUM har spelat Beer-pong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 Nix Pum har nångång fått Bsod på sin dato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 senast idag pum har fått rrod på sin xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 Nej. Pum har fått Bsod irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 (redigerat) På min dator ja :( Pum är singel irl Redigerat 14 September 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 Ja.PUM ska sova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 15 September 2013 Rapport Dela Skrivet 15 September 2013 Nej, inga planer på det ännu. PUM slösurfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 15 September 2013 Rapport Dela Skrivet 15 September 2013 Ja Pum dricker te Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 15 September 2013 Rapport Dela Skrivet 15 September 2013 nae, jag sörjer över mitt PS3 :'(PuM sitter vid datorn dagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.