kattus Skrivet 7 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2014 Inkorrekt. PUM pratar fler än 2 språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2014 Nä, inte riktigt PUM samlar på någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2014 Stämmer: Dom små sakerna som sitter på cola-burkar och sånt.PUM blir irriterad på folk i parlellklassen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 7 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2014 Av någon anledning ja... PUM har ett handikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 7 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2014 nee men har astma Personen under mig följer någon serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 7 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2014 MLP ja. Pum gilar inte sagan om ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 Jag har inget emot det eller så. Det är bra filmen och sånt, men kanske inte något speciellt. PUM köper hellre fysiska spel än i tex origin och steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 Nej, föredrar en kopia där jag slipper allt vad skivor heter. PUM gillar ponies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 Jupp det gör jag.Både verkliga och påhittade.PUM vill lära sig ett påhittat språk (språk som används i spel eller filmer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 Nej, inget jag skulle vara intresserad av, även om det vore lite roligt. PUM har varit utomhus idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 Ute med min "Ch racing" på vägen ja. Personen under har jobb, eller har börjat skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 Började gymnasiet idag PUM har skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.