FubbisRidesOn Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 mm laptop o synkad tv-skärm Personen under mig onanerar varje kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Ja, det kan hända. Inte exakt varje kväll dock.PUM ser på/ska se på Melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Nej ser inte på sån skit Pum är godis sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 2 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2014 ne har ätit för mycket redan PUM har det för kallt i sitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 2 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2014 Andra tycker det, jag har det perfekt Personen under mig spelar flappy bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2014 nej pum spelar wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2014 nej men har lust att börja igen för tjugohundrade gången pum har hängslen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 2 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2014 bara på överdragsbyxor men det har jag sällan PUM gillar ost på mackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2014 Ja Pum gillar kalvdans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2014 Nänä Personen under mig går en högskoleförberedande linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2014 ja, teknink PUM har en tavla i sitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2014 Nej, men många affischer. PUM tycker om hallon mer än jordgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.