Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 (redigerat) Tyvärr... inte =( PUM gillar Pytt i panna Redigerat 23 Februari 2011 av Capital Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Oh yes. PUM har en datorskärm som är större än 22'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Tror det PUM vet exakt var jag bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ja... Pum tycker att det borde vara lagligt för minderåriga att dricka alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Njaaee, nästan vet stadsdelen och staden men inte gata och nummer.... PUM vet varför jag heter som jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Yes box :D PUM vet hur jag ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej! PUM äger en konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej.. jodå PUM tycker att jag är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ja PUM äger ett GTA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej PUM vill mörda mig med pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej, det är mot reglerna :( ' PUM tycker att fuska.se äger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Njaa... PUM håller med om att PÖM tycker att PUM tycker att fuska.se äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.