Dicecursor Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Nej PUM gillar pasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Ja PUM har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nej. PUM kan INTE nämna 5 låtar av Ozzy Osbourne :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 ja (kommer inte ihåg låtnamnen) PUM är i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nej PUM prenumererar på Svenska Pc Gamer B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nej PUM prenumerar på Slitz? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nej PUM hatar en av våra moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nej. PUM äter senap på päron. (det gjorde jag när jag var liten) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nix PUM hatar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 vet inte PUM gillar amerikansk dressing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Nej PUM har mer deaths än kills på mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Japp B) Pum har mer kills än deaths på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.