Layton Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 öh... när va vad är det? CL? säkert någon dum förkortning jag inte förstår. PUM är bra på förkortningar Citera
Svampen2 Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Om det gäller saker jag kan :P PUM vill äta min lypsyl. Citera
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Var de inte den din morsa alltid droga ner sig med? (eller nåt o.O) Iallafall nej xD PUM gillar droger. Citera
Svampen2 Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Var de inte den din morsa alltid droga ner sig med? (eller nåt o.O)Iallafall nej xD PUM gillar droger. Wtf nej, det var min migrän medecin xD OnT: Om det är för att ta bort smärta så, men inte helatiden (missbruk) PUM gillar asum osthyvlar Citera
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Ahaa, måste vari trött XD OnT: Ofc :D PUM gillar kakor med osthyvlar i. Citera
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 PUM är intresserad av datorer Citera
Riolu Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Nej, tvärtom >_< PUM har sett Spirited Away? Citera
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 ...Varför inte bara svara? OnT:Nej PUM har sett Ookami-san (animen asså) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.