MrFr3drik Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Skrivet 10 Februari 2011 (redigerat) Jag undrade om någon vet eller har hört när Intel ska släppa nya Sandy Bridge moderkorten? Och så har jag hört att man ska ha en intel processor ska man har Nvidia grafikkort och ATI om man har AMD? Man kan få blackscreen annars... Bad Company 2 på PS3 eller PC? Funkar det här om man vill kö Crysis på högsta? http://www.inet.se/kundvagn/visa/143863/2011-01-23 + Ett moderkort med 1155... Redigerat 10 Februari 2011 av MrFr3drik Citera
Ryssfemma Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Skrivet 10 Februari 2011 Sandy Bridge korten har inte ett bekräftat datum, men förväntas släppas andra kvartalet 2011. Finns dock en del kort kvar i butikshyllorna, då återförsäljarna själva står för garantiärenden då. T.ex så har Media Markt ett stort sortiment av Sandy Bridge nu. Du kan kombinera Intel processor med amd grafikkort som du vill, spelar ingen roll, finns flera marknadsföringstaktiker ifrån båda sidorna. FPS ska köras på PC, om det nu inte är Halo t.ex. Så Bad Company 2 på PC då det även ser snyggare ut också och fler spelare. Ja det paketet funkar, men jag tycker SSD är det sista man ska satsa på för att få ett prestandapaket. Även chassit kan du skära ner på om du inte tänker köra extrem överklockning och värsta radiatorkylningen. I och med det får du pengar till ett bättre grafikkort med bättre teknik och prestanda, satsa på ett kort ifrån AMD's 6800 serie och uppåt eller GTX 560 och uppåt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.