GangstaLean Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Sandy bridge är processorer från Intel, och paketet ser bra ut :o här kommer svaren som jag vet på: 1: Nja, i så fall en veldigt liten skillnad. 2: Långt på High i alla fall 3: Ja 4: Fläktarna är bra, dock skulle jag ha köpt till en "Scythe"-fläkt, är bra har jag läst. 5: Det kommer mer, fast om du ska spela spel 24/7 så kan du köpa till en bättre senare. 6: Skruvar och kablar följer med, Esd handledsband behöver du om du inte vill riskera. (Rekommenderar i alla fall att du köper till.) 7: Det är bra, fast om du ska spela "Hardcore spel" så rekommenderar jag att du kör 2-kort. 8: Beror på, 4gb räcker bra :) EDIT: Vänta inte i fall du inte har pengar nu, får då kommer det överstiga din budget Redigerat 13 Februari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 1: Nja, i så fall en veldigt liten skillnad.Kan inte hålla med dig där, sommaren är nästan ett halvår bort och med tanke på att AMD snart släpper bulldozer och att det dessutom rasar in nya grafikkort på marknaden lär det ha hänt ett och annat tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Kan inte hålla med dig där, sommaren är nästan ett halvår bort och med tanke på att AMD snart släpper bulldozer och att det dessutom rasar in nya grafikkort på marknaden lär det ha hänt ett och annat tills dess.Ja men han menar nu väll? Inte sen elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Du svarade väl på hans första fråga? ("Kommer jag kunna få något bättre till samma pris i sommar?") Antog i alla fall det eftersom du skrev 1: Nja, i så fall en veldigt liten skillnad. Redigerat 13 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Du svarade väl på hans första fråga? ("Kommer jag kunna få något bättre till samma pris i sommar?") Antog i alla fall det eftersom du skrevSåg inte att han skrev sommar, i så fall ja, men jag tror att budgeten kommer bli dyrare om han sattsar på dom nya grafikkorten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.