Kuddie Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Nu har det äntligen hänt! Våran server har blivit "klar" och söker nu medlemmar. Vi har dragit igång en whitelist för att slippa griefers. Så skriv en liten applikation i den här tråden så ska vi se till att ni ska kunna komma in. Vi har även ett temporärt forum på en subdomän till min domän kuddie.se . Vi kommer dock beställa en .com domän snarast! Forumet m.m Om ni blir antagna så kommer jag PM'a IP't och mumble informationen utifall att ni vill joina oss där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Jag skulle gärna villa joina servern! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 11 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Jag skulle gärna villa joina servern! :)Notera att jag skrev att man skulle skriva en liten applikation.Ingen annan som är intresserad? Det är väldigt många som har försökt få medlemmar till sina servrar som inte är 24/7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Whitelist suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Jag vill joina! IGN : Najca Äre nog med ansökan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 11 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Whitelist suger.Det är sant. Men alla servers utan whitelist blir griefed på något sätt. Visserliger har jag Cuboid och sådant, men man kan aldrig vara för försiktig. PPP, ja det räcker då jag har spelat med dig och litar på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Förstår inte vad du menar med en liten applikation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 11 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Förstår inte vad du menar med en liten applikationSkriv vad du heter ingame. Varför du vill joina osv. Ganska enkelt, men om du inte ens förstår det så kanske du inte borde försöka? Men give it a go säger jag bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Heter FreakyStyley ingame också, vet ärligt talat inte vad mer jag ska skriva för att komma på whitelisten, har för mig att jag har spelat med dig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Skriv vad du heter ingame. Varför du vill joina osv. Ganska enkelt, men om du inte ens förstår det så kanske du inte borde försöka? Men give it a go säger jag bara.Förlåt att jag är så efterbliven då. Men aja, jag spelar som Tollann och jag vill joina för att dom andra servrarna jag spelar på ofta är nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 11 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Freaky och Entropia. Regga er på forumet och läs igenom reglerna så lägger jag till er på whitelisten senare. Skickar IP't när jag ser att ni är på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 (redigerat) Tjenare! Jag skulle gärna vilja gå med in din server. IGN: kerex132 Varför just jag ska bli whitlistad? Jag kör väldigt mycket minecraft och är väldigt aktiv. Jag har kört med dig förrut. Jag bygger bra och har bra ider om byggen. Jag är väldigt aktiv i chatten på minecraft tex: Om nån kommer in säger jag alltid: "hej" osv. Jag är en mogen spelare som inte fjantar runt och förstör andras byggen. Jag kan förstå regler och följa dom. Ps hoppas jag blir antagen... // ZeRoZ Redigerat 12 Februari 2011 av ZeRoZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg