Hoppa till innehåll

Branchgaming


Kuddie
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har det äntligen hänt! Våran server har blivit "klar" och söker nu medlemmar.

 

Vi har dragit igång en whitelist för att slippa griefers. Så skriv en liten applikation i den här tråden så ska vi se till att ni ska kunna komma in.

Vi har även ett temporärt forum på en subdomän till min domän kuddie.se . Vi kommer dock beställa en .com domän snarast!

 

Forumet m.m

 

Om ni blir antagna så kommer jag PM'a IP't och mumble informationen utifall att ni vill joina oss där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag skulle gärna villa joina servern! :)

Notera att jag skrev att man skulle skriva en liten applikation.

Ingen annan som är intresserad? Det är väldigt många som har försökt få medlemmar till sina servrar som inte är 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Whitelist suger.

Det är sant. Men alla servers utan whitelist blir griefed på något sätt. Visserliger har jag Cuboid och sådant, men man kan aldrig vara för försiktig.

 

PPP, ja det räcker då jag har spelat med dig och litar på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv vad du heter ingame. Varför du vill joina osv. Ganska enkelt, men om du inte ens förstår det så kanske du inte borde försöka? Men give it a go säger jag bara.

Förlåt att jag är så efterbliven då. Men aja, jag spelar som Tollann och jag vill joina för att dom andra servrarna jag spelar på ofta är nere.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare!

 

Jag skulle gärna vilja gå med in din server.

 

IGN: kerex132

 

Varför just jag ska bli whitlistad?

 

Jag kör väldigt mycket minecraft och är väldigt aktiv.

Jag har kört med dig förrut.

Jag bygger bra och har bra ider om byggen.

Jag är väldigt aktiv i chatten på minecraft tex: Om nån kommer in säger jag alltid: "hej" osv.

Jag är en mogen spelare som inte fjantar runt och förstör andras byggen.

Jag kan förstå regler och följa dom.

 

Ps hoppas jag blir antagen...

// ZeRoZ

 

 

Redigerat av ZeRoZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...