Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Alltså studiomonitors är lite annorlunda ifrån standardhögtalare, ljudet t.ex brukar vara mer precis och mer realistisk.

Frekvenserna är uppbyggda på rätt sätt för att ge perfekta övergångar av ljudet, man bör inte jämföra Logitech's sätt att marknadsföra sina högtalare. Då t.ex watt inte är allt och det vet alla, lika mycket som att megapixlar hos en kamera inte är allt.

Har provat dem och dem vart väldigt schyssta alltså ;)

Redigerat av Ryssfemma
Skrivet

skriver i denna tråden istället för att göra ny.

Såg att du Ryssfemma pratade om att köpa z-5500 undrar om du slog till eller om du köpta något annat?. Tänkte köpa z-5500 från Pixmania för 2700 ink frakt. är det värt det? jag har ljudkort terratec aureon 5.1 och tänkte köra på digital utgång. det jag tänkt använda ljudet till är ju mycket musik allt från bassfyllt till rock'n roll samt film

Jag såg att KalphiteQ har Z-5500. undrar lite vad du tycker om dom och kan du rekommendera dom till priset jag skrev åvan?

Mvh Link1

Skrivet

z-5500 är väll den som är mest prisvärld för den slanten, hyffsad bas och bra ljud för den summan och som sagt så är det ett + när man kan välja vilken typ av ljud man vill ha

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...