A16 Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Crysis 2 påväg alla! Nu är crysis 2 nära, 22 mars ska den komma ut till pc! För er som inte vet vad crysis är kolla den här: det var crysis 1, och nu är tvåan påväg! det var crysis 2, multiplayer trailer! Känner du dig nog taggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Crysis 2 är läckt på internet. Källa: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110212/crysis-2-lackt Finns på diverse nerladdningssidor. För att undvika en varning så kommer jag ej länka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 13 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Crysis 2 är läckt på internet. Källa: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110212/crysis-2-lackt Finns på diverse nerladdningssidor. För att undvika en varning så kommer jag ej länka.Sweet, fast jag väntar tills det släpps och köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Omg! Ser ju skjukt ut! Har aldrig kört Crysis, men jag tror att jag är övertyggad. (spelar mest online-spel så tvåan lär hamna i min data snart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Testat betan, fett som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Har laddat ner det och klarar det på max på grafik inställningarna. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Min dator fick blue screen när jag spelade ettan på lägsta... Sista banan. Sista skottet. Blue Screen... =( Har försökt att klara ut det men utan framgång. Jävla skitdator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Får se om jag köper det till PC eller 360 när jag skaffat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.