chadikugn Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 hej är det nån som vet om det finns en kod till the sims 3 som gör att man kan skapa lie mannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Har du testat boolProp fusket? Testa annars att använda Spel & Fusk-fliken på denna sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathiasB Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Har du testat boolProp fusket? Testa annars att använda Spel & Fusk-fliken på denna sida!Det är Sims 3 BoolProp finns inte där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Det stämmer, det var jag som syftade lite fel. Man skriver som boolProp fusket fast man tar bara bort "boolProp" Man ska istället skriva: testingCheatsenabled Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deina Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Det stämmer, det var jag som syftade lite fel. Man skriver som boolProp fusket fast man tar bara bort "boolProp" Man ska istället skriva: testingCheatsenabled Men man brukar ändå säga Boolprop-fusket för att man är så van vid det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Det stämmer, det var jag som syftade lite fel. Man skriver som boolProp fusket fast man tar bara bort "boolProp" Man ska istället skriva: testingCheatsenabledÄr det inte testingCheatsenabled true?Det var så jag skrev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg