Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Kan man spela online me gbc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 med gbc, tror jag du menar Game Boy Color, och då, nej... det går inte tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 SYND Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 inte för att vara tråkig, men ska inte ett inlägg om GC vara i GC forumet???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) med gbc, tror jag du menar Game Boy Color, och då, nej... det går inte tyvärr.jag ser inge game boy color-forum, och vad har game boy color med GameCube att göra? Redigerat 16 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 ber om förlåtelse!! min lillebror läste vad det stog för mig, ovh han sa att det stod GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 HAHA :D Snyggt...bra komedi :lol: ...hmm...allvar... Det var synd att man ite kunde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg