Antonioz Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Hej. Har sett på youtube videor att Gengar kan lära sig counter, när jag kollar på serebii så hittar jag dock inte hur den kan lära sig den. Alltså, hur kan man lära sin Gengar counter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 http://www.serebii.net/pokedex-rs/094.shtml Man kan använda Move Tutor i FR/LG/E för att lära Gengar Counter. Dock har Gengar inte tillräckligt med defense för att använda Counter effektivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 http://www.serebii.net/pokedex-rs/094.shtml Man kan använda Move Tutor i FR/LG/E för att lära Gengar Counter. Dock har Gengar inte tillräckligt med defense för att använda Counter effektivt.Aj då... Något tips på några andra moves? Hade tänkt mig: ShadowBallDestinyBondFocus blast/sludgebombCounter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Vilket spel kör du på? Har du tänkt köra på D/P/Pl/HG/SS så kan du välja mellan dessa attacker: Shadow Ball Focus Blast Thunderbolt Energy Ball Dark Pulse Sludge Bomb Du kan använda Destiny Bond också, men jag tycker det är lite för beroende av luck, så personligen tycker jag meh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Vilket spel kör du på? Har du tänkt köra på D/P/Pl/HG/SS så kan du välja mellan dessa attacker:Shadow BallFocus BlastThunderboltEnergy BallDark PulseSludge Bomb Du kan använda Destiny Bond också, men jag tycker det är lite för beroende av luck, så personligen tycker jag meh.Okej... ShadowBallFocusBlastThunderBolt (Eftersom han har levitate och därför inte kan skadas av ground, dessutom är den starkare än EnergyBall)SludgeBomb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg