MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 (redigerat) Hur fan får man med en Stationär Alienware dator till Dreamhack... Den e ju stor som ett berg! Lots of power in it... Redigerat 14 Februari 2011 av MrFr3drik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Hur fan får man med en Stationär Alienware dator till DH... Den e ju stor som ett berg! "Lots of power in it...""Inget speciellt med dens kraft ifrån en annan dator, bara det att Alienware är så överhypat och är som vilken annan dator som helst i en prisklass. Bara det att Alienware säljs för överpris. Du får med genom att bära den, eller släpa den med en vagn? Man bör räkna om mycket uppmärksamhet ifrån 10-12 åringar som kommer fråga," är deet däer en ejlienwear?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Du får med genom att bära den, eller släpa den med en vagn? Man bör räkna om mycket uppmärksamhet ifrån 10-12 åringar som kommer fråga," är deet däer en ejlienwear?"P12:or... Nej den är ju bara STOR!! Prestandan kommer man uppi för en 20k eller nåt sånt. Ailenware kostar ju fan 60k!! INSAINE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nu är man hyfsat dum om man tar med en sådan dyr dator till DH. Då det är fullt av tjuvar så kommer ju en dator som är fullproppad med neon och snygg som fan vara deras första mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Haha, alienware är ju värdelöst. Deras Area-51 ALX kostar billigast 26 000 Kr och då sitter det två 6870's i och en i7 960. Känns lagom ovärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Är de verkligen så enorma? Mitt Haf 932 slår nästan allt jag varit med om, vänner är nästan chockade över vilken bjässe det är. Har faktiskt vägt den och den gick lös på 20kg jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Är de verkligen så enorma? Mitt Haf 932 slår nästan allt jag varit med om, vänner är nästan chockade över vilken bjässe det är. Har faktiskt vägt den och den gick lös på 20kg jämnt.Blev chockad när jag fick hem min HAF 912 Plus, stort som ett bildäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Är de verkligen så enorma? Mitt Haf 932 slår nästan allt jag varit med om, vänner är nästan chockade över vilken bjässe det är. Har faktiskt vägt den och den gick lös på 20kg jämnt.Jämförde precis alienwares värsting med HAF X som är ännu lite större än ett HAF 932. De är ungefär lika höga men AW'n är ytterliggare 6cm djup och 4cm bred så dom värkar la vara större än de ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Jämförde precis alienwares värsting med HAF X som är ännu lite större än ett HAF 932. De är ungefär lika höga men AW'n är ytterliggare 6cm djup och 4cm bred så dom värkar la vara större än de ser ut.Min låda skulle också vara så stor om den var täckt i så mycket plast.Läs vidare här: http://www.sweclockers.com/forum/5-modifik...ension-del-1-a/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.