5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Jag har fått tre "repor" som man ser väldigt svårt om man har skärmen avstängd och ljus på det. Det är två som är typ "röda" och en som är vit, jag har ett skärmskydd. Någon som vet vad det kan vara? testat med en pixelfixer men inget hände, tror inte det är ett pixelfel. Tror ni det är en repa? isåfall i skärmen eller bara skärmskyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Ser det ut som om det är en död pixel? Var så med min lur också så jag drog bort skärmskyddet så var det skärmskyddet som tagit emot någon stöt som hade kunnat ge repa på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Njah. På en annan sida så verkar de tro att det är ett strå som kommit in där, det är nog det vad jag tror. Den har inte tagit emot någon stöt eller så, ingen stor isf. Men det kan ju vara det också. Men jag känner mig lungn och kommer inte dra bort skärmskyddet eller något. Tror jag :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Jo jag tänkte som det, såg ut som att ett hårstrå hade tagit sig in dit, 3 dagen så drog jag bort den och det var inget. Så de antagligen inte någon skada eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.