Hoppa till innehåll

Nitendo 3ds = Domed To Fail Xd


klotet
 Dela

Rekommendera inlägg

fatar ej vrf nitendo ens försöker de släpper bara den för å käna pegnar på stackars barn som sparat pengar o de kommer bara ongra sej så jävla taskit!!!!

 

så vrf suger 3ds?

 

för de första grejen me 3d e at de ska va mer realism. de e idiotiskt eftersom konsoln har typ nitendo 64 graafik (as dålig!) o då blir spelen ej realistiska. 3d funkar bara me bra grafik om de ska ge rett effekt.

 

de försöker bara herma avatar filmen

 

xbox 360 har redan 3d nu om man har 3d tv o då ser speln ut som verklighet vilket aldrig gor på en nitendo konsol

 

skärmarna e för små so hela grejen blir orealistis o de failar totalt

 

o ja hörde dne kommer kosta mer en xbox 360 som har mkt bettre grafik vrf tror de folk ska köpa 3ds (3 duma snoppar) när man kan fo xbox me spel för samma pengar?

 

patetisk ursekt till konsol -.-"

Redigerat av klotet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Grafik är inte allt i ett spel, men du förstår nog inte engelska riktigt och kan därför inte njuta av en riktigt bra storyline.

 

2. Grejen med 3ds är inte att det ska bli mer realistiskt, det är för att spelaren ska få en känsla av djup i 3d spelen (om jag förstått rätt).

 

3. 3d fungerar inte bara i spel med "bra grafik".

 

4. Det finns inget spel i dagens läge som ser ut som verkliga livet.

 

5. nintendo 64 grafik? Jag tror inte att ett n64 skulle klara av detta:

 

6. Avatar var inte den första 3d filmen, 3d har använts i flera år innan den filmen spelades på bio.

 

7. Jaha xbox har 3d den med, och? det här är en bärbar konsol, man kan inte kräva att den ska fungera lika bra som en stationär konsol.

 

8. Varför man skulle köpa ett 3ds är för att man troligen gillar utbudet av spel konsolen har att erbjuda.

 

9. Skärmarna är för små? det är en bärbar konsol vad förväntar du dig? Du kan inte förvänta dig att bära runt på en 22" skärm.

 

10. priset på 3ds ligger just nu på samma nivå som alla de tidigare ds konsolerna gjort i början och priset kommer troligen att gå ner efter ett tag som allt annat.

 

11. Innan du ger dig ut på djupt vatten och försöker starta ett konsolkrig kanske du ska komma med några vettiga argument och en någorlunda bra stavning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du prata om de där ungarna som köpte 3ds och ”ongra” sig. En av de e du. Spelar Xbox hela dagarna. Och vad leder de till. Du kan ju inte ens skriva så man förstår. Det där med 3d tv. Vem här har en sån på sitt rum.

 

Gameboys skärmar ska vara små. Ingen jävla 40 tum 3d tv inte.

 

GÅ OCH DÖ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj oj, var ska man börja? Vilken jävla röra detta är.

 

3D är inte till för att skapa realism, utan är enbart en halvcool effekt/gimmick som

nån smart sate kommit på att man kan tjäna stålar på. För övrigt spelar det ingen roll

över huvud taget hur "realistiska" spelen ser ut, eftersom det är innehållet, och endast innehållet,

som spelar roll i hur bra ett spel är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Mata inte trollen. Kan ni inte hålla er till tråden och diskutera lugnt får ni dask.

 

2. N64 grafik? Tillåt mig att skatta åt dig.

 

Kan du inte se vilken bild som är från 64 och vilken som är från 3DS (bild från en alpha/beta version) så har du inget att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte se vart "alla" ragear.

Jag ser att ardon blev lite sur där, men inte någon annan.

 

 

ont:

Men hörru du klotet, istället för att svara helt offtopic med bara ett försök att få mig arg kan du väl åtminstone försöka argumentera emot? Det är väl ändå det tråden handlar om? Om varför 3ds är så dåligt.

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte se vart "alla" ragear.

Jag ser att ardon blev lite sur där, men inte någon annan.

ont:

Men hörru du klotet, istället för att svara helt offtopic med bara ett försök att få mig arg kan du väl åtminstone försöka argumentera emot? Det är väl ändå det tråden handlar om? Om varför 3ds är så dåligt.

ja seger ju vrf den e dålig men du komer ju bara med barnsliga argument do tappar man lusten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...