MrJesper Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Skrivet 18 Februari 2011 Hej, jag suger på attacker och undrar vilka attacker som skulle passa bäst till mina Pokemon. De pokemon som ska ha nya attacker är dessa. Venosour Charizard Blastoise Electivire Gengar Alakazam Jag vill även tillägga att jag ber om råd om attackerna, inte vilka pokemon jag ska ha. Jag ska köra på dem där uppe och där med basta. Inga kommentarer om Teamet alltså. Jag spelar Soul Silver.
Antonioz Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Skrivet 22 Februari 2011 Hej, jag suger på attacker och undrar vilka attacker som skulle passa bäst till mina Pokemon. De pokemon som ska ha nya attacker är dessa. VenosourCharizardBlastoiseElectivireGengarAlakazam Jag vill även tillägga att jag ber om råd om attackerna, inte vilka pokemon jag ska ha. Jag ska köra på dem där uppe och där med basta. Inga kommentarer om Teamet alltså. Jag spelar Soul Silver. Venasaur: EarthquakeEnergyBallSleepPowderSludgeBomb Charizard: FlamthowerDragon pulse Focus BlastDragonDance Blastoise: SurfProtectMirrorCoatAquaRing Electivire: ThunderpunchIce PunchEarthquake CrossChop Gengar: http://www.fuska.se/forum/Countergengar-t151466.html (längst ner) Alakazam: Psychic Energy Ball Focus Blast Shadow Ball
muscleman9712 Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Skrivet 14 Mars 2011 bra attacker fast byt ut dragon dance mot dragon claw eftersom man ska använda dragon dance om man har många drak-pokemon i partyt.
JosJuice Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Skrivet 15 Mars 2011 bra attacker fast byt ut dragon dance mot dragon claw eftersom man ska använda dragon dance om man har många drak-pokemon i partyt.Nej. Du har ingen aning om vad du pratar om.
Rekommendera inlägg