zitroz Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Varje gång jag har lagt in en mod till mitt minecraft och loggat in i spelet så får jag bara blackscreen.. Någon som vet nått sätt att lösa det på? Har testat många olika redan men ge mig förslag ändå. (Kör på Mac OS X 10.5.8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Deleta mappen i minecraft.jar som heter META-INF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Om det ovan inte hjälper testa med ett mod i taget och se vilken som gör att det blir black screen och om du listar ut vilken så beror det oftast på att den inte är uppdaterad eller att det är fel i modet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Det är bara en mod och kan inte ta bort META-IF för den skapar typ en ny har jag för mig, från sist jag testade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Vilket mod är det du försöker installera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Har hänt med flera olika men just nu var det Mrmmods Light och grass mod fast behöver inte den längre eftersom att de ändrade ljuset i spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg