Proccito Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Tjenare Nu har jag ett problem med Test Drive Unlimited 2. Det är så att jag inte kommer utanför garaget. Varje gång jag tar en bil och ska köra ut, så stoppar spelet, så jag kommer inte ut. Spelet hänger sig inte för tiden fortsätter, men det är ingen bil som kommer fram? Kan någon hjälpa mig med detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Hmmm... ingen aning ett tips är att maila test drive unlimted 2 crewet så fixar dom det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Byt ut det, eller mejla dom. Har du stängt av Playstationet när HDD Indicator blinkade? Det hörs som ett sånt är problm i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Byt ut det, eller mejla dom.Har du stängt av Playstationet när HDD Indicator blinkade? Det hörs som ett sånt är problm i alla fall.Byta skivan eller vad?För när jag testar på ett annat account så funkar det utan problem. Kan ha varit nummer två. För ibland kommer den ju bara upp. Men ska jag maila dom på hemsidan då eller vad?Liksom från Atari.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Byta skivan eller vad?För när jag testar på ett annat account så funkar det utan problem. Kan ha varit nummer två. För ibland kommer den ju bara upp. Men ska jag maila dom på hemsidan då eller vad?Liksom från Atari.com?Om det funkar på ett annat account, testa att redera "save data" filen för TDU 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Nja Vill nog inte det får testa att skicka ett mail till dom sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.