MW2killer Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Tjena, såg på 3D bio idag så tog med mig hem 3d glasögon ^^ Undra om det går att se på vanliga dator, typ kolla på youtube o så med ? elr måste man ha nån speaciell skärm för det ? //MW2killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Youtube stödjer inte 3D än. Din skärm måste ha en bildfrekvens på 120hz för att det ska visas i 3-D. Mer vet jag inte om det då jag tycker 3-D är så ointressant i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Youtube stödjer inte 3D än. Din skärm måste ha en bildfrekvens på 120hz för att det ska visas i 3-D.Mer vet jag inte om det då jag tycker 3-D är så ointressant i dagsläget.Jo, man ska bara lägga till någonting efteråt i länken, har gjort det.Har Röd-Blåa, funkar för mig iaf.(Dock inte på den nya "Svart" 3d:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 (redigerat) Youtube har visst 3D, här är ett exempel: Där kan du ställa in mellan olika glasögontyper också eller att ha bilderna bredvid varandra och kolla i kors ifall du inte har glasögon. Jobbigt, men funkar. Vill man kunna spela i 3D osv, så är det 120hz skärm och speciella glasögon som gäller. Redigerat 20 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Youtube har visst 3D, här är ett exempel: Där kan du ställa in mellan olika glasögontyper också eller att ha bilderna bredvid varandra och kolla i kors ifall du inte har glasögon. Jobbigt, men funkar. Vill man kunna spela i 3D osv, så är det 120hz skärm och speciella glasögon som gäller.Har läst att man också behöver ett speciellt grafikkort, stämmer det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Har läst att man också behöver ett speciellt grafikkort, stämmer det? :oTyp alla Nvidia kort som inte är från stenåldern fungerar bra. Vet inte hur det är på AMD's front, möjligt att de har 3D grejer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.