5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Hejsan. Jag har börjat spela lite modnation racers igen. Nu vill jag gärna ha tips på olika banor som användare gjort, de bästa banorna helt enkelt! Vilken bana tycker ni bäst om? om ni kommer med förslag så ska jag söka på den och testa själv. Jag gillar banor som är riktigt svåra, roliga att köra med flera personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Kan en bra bana, är inte riktigt säker på vad den heter. Tror det var ''Spiralen'', sök på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Spiralen, det är väl ändå svenska? Aja, nästa gång jag startar spelet så ska jag söka på det. Några mer tips :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Spiralen, det är väl ändå svenska? Aja, nästa gång jag startar spelet så ska jag söka på det. Några mer tips :)Japp, Svenska, Min kusin gjorde den en gång för länge sedan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Happ, okej. Men finns det någon sida där dem kanske visar de bästa modnationracers-banorna, så får ni gärna länka dit! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Happ, okej. Men finns det någon sida där dem kanske visar de bästa modnationracers-banorna, så får ni gärna länka dit! :DSök på YouTube typ: Best ModNationRacers Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.