Turbosteps Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Tjena vilket spel tycker ni jag ska köpa av följande? Mafia 2 Assassins creed Brotherhood Ninja gaiden sigma 2. just nu så håller jag mig mest till assassins creed brotherhood tror jag, Men jag är inte helt säker för mafia 2 ser så frestande ut och ninja gaiden så blodigt och coolt sen har jag alltid tyckt om hack N slash spel. så ja det är lite svårt att bestämma så jag skulle behöva lite hjälp :) och om ni har nån av följande spelen så skriv gärna lite om hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 I Mafia 2 är storyn bra men själva spelet är kasst. Tycker du ska köra på Brotherhood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Tycker du ska köpa Mafia 2. Storyn är otroligt bra, dock lite kort enligt mig. Och efteråt finns det inget att göra i spelet om man inte köper expansionerna. Sen beror det också på vad du tänkte köpa spelen till. Jag köpte Mafia 2 till PC för bara 130 kronor så det var helt klart värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 22 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Tycker du ska köpa Mafia 2. Storyn är otroligt bra, dock lite kort enligt mig. Och efteråt finns det inget att göra i spelet om man inte köper expansionerna. Sen beror det också på vad du tänkte köpa spelen till. Jag köpte Mafia 2 till PC för bara 130 kronor så det var helt klart värt det.Okej. men jag ska skaffa det på ps3 så jag tror inte det är så speciellt värt för priset :) kör på brotherhood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Okej. men jag ska skaffa det på ps3 så jag tror inte det är så speciellt värt för priset :) kör på brotherhoodDå har du kommit till fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Jag har brotherhood på PS3 och det är grymt kul. men om man inte kört tvåan blir man ganska förvirrad av storyn. Men multiplayer är väldigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Jag har brotherhood på PS3 och det är grymt kul. men om man inte kört tvåan blir man ganska förvirrad av storyn. Men multiplayer är väldigt kul.Okej men jag kan skaffa båda två har mkt pengar på bankkortet (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 På Mafia 2 kan man inte free roama :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 På Mafia 2 kan man inte free roama :(AA jag har hört det. skulle vara mkt roligare och man skulle fått mer för pengarna. tycker dom skulle gjort så man skulle kunna köra online osv. Men det är inte alla spel som är perfekta och felfria ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.