Hoppa till innehåll

Assassins Creed Bh Vs Mafia 2 Vs Ninja Gaiden Sigma 2


Turbosteps
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena vilket spel tycker ni jag ska köpa av följande?

 

Mafia 2

 

Assassins creed Brotherhood

 

Ninja gaiden sigma 2.

 

 

 

just nu så håller jag mig mest till assassins creed brotherhood tror jag, Men jag är inte helt säker för mafia 2 ser så frestande ut och ninja gaiden så blodigt och coolt sen har jag alltid tyckt om hack N slash spel. så ja det är lite svårt att bestämma så jag skulle behöva lite hjälp :) och om ni har nån av följande spelen så skriv gärna lite om hur det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du ska köpa Mafia 2. Storyn är otroligt bra, dock lite kort enligt mig. Och efteråt finns det inget att göra i spelet om man inte köper expansionerna.

 

Sen beror det också på vad du tänkte köpa spelen till. Jag köpte Mafia 2 till PC för bara 130 kronor så det var helt klart värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du ska köpa Mafia 2. Storyn är otroligt bra, dock lite kort enligt mig. Och efteråt finns det inget att göra i spelet om man inte köper expansionerna.

 

Sen beror det också på vad du tänkte köpa spelen till. Jag köpte Mafia 2 till PC för bara 130 kronor så det var helt klart värt det.

Okej. men jag ska skaffa det på ps3 så jag tror inte det är så speciellt värt för priset :) kör på brotherhood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...