dogshit Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 söker klan börjar bli tråkigt o köra själv :P Har prestigat så har inte mina favorit vapen lite b men aa <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 (redigerat) ingen kmr svara men men,ingen svarade på mig iaf/vi kan göra en klan? om du vill. har prestigat en gång och är i levl.53, Redigerat 22 Februari 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 ingen kmr svara men men,ingen svarade på mig iaf/vi kan göra en klan? om du vill.har prestigat en gång och är i levl.53, Han spelar black ops inte mw2 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 level 40 /1 prestige på black ops:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Jag söker också en klan, är bara med om det blir seriöst spelande dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jalle137 Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Tjena tjena! Vi i CIP klanen söker medlemmar atm... Vi kör klan matcher ibland och vi ÄLSKAR att vinna :evil: ! Om du är sugen på att joina så kan du Meddela JALLE1337 på xbox live (stora bokstäver). Du måste inte köra en tryout men om du vill så får du gärna. Det var allt för mig! Hejdå! PS. Det är awesome om du har mikrofon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Tjena tjena! Vi i CIP klanen söker medlemmar atm... Vi kör klan matcher ibland och vi ÄLSKAR att vinna :evil: ! Om du är sugen på att joina så kan du Meddela JALLE1337 på xbox live (stora bokstäver). Du måste inte köra en tryout men om du vill så får du gärna. Det var allt för mig! Hejdå!PS. Det är awesome om du har mikrofon...Hur många matcher har ni spelat/hur ofta spelar ni mot andra lag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 (redigerat) Skulle vara kul men som dubbel säger hur många matcher har ni spelat och hur ofta? Jag kan vara dubbelt så dålig vad jag brukar om jag kör på min tv men säg till före ni ska ha match så ska jag försöka ta den andra :P /hur många är ni ? är alla från sverige? Redigerat 10 April 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jalle137 Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 1. Vi har kört runt 10 matcher mot andra fast vi har fler på gång... 2. Vi kör ungefär klanmatcher 1-2 gånger i veckan. 3. Vi är 5 stycken med i klanen just nu men hoppas på fler medlemmar 4. Ja, alla är från Sverige. Hoppas ni vill vara med! :D Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Trevligt .ännu ett skäl att köpa en ny tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 (redigerat) Jo jag har en fråga till vad heter klanen? Redigerat 11 April 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Kör ni 4v4's då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.