JePPe9 Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Skrivet 25 Februari 2011 Men vafan tanka hem en Lösenords-cracker. Citera
GamesDean Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2011 Men vafan tanka hem en Lösenords-cracker.Sluta vara så otrevlig. Har redan löst problemet ändå. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Skrivet 25 Februari 2011 Då är jag intresserad över hur du gjorde det? Hur löste du problemet :P? Citera
GamesDean Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2011 Använde Offline NT Password & Registry Editor, drog över det på ett usb-minne. Bootade från usb-minnet och fick knappa in lite roliga siffror och bokstäver. Startade om datorn, lösenordet var borta, sucess! :D Citera
JePPe9 Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Skrivet 26 Februari 2011 Va? jag menade inte att vara otrevlig! Jag menade bara att du kunde typ skaffa det... :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.