pontaxxr Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 shutown -m \\dator /s /c hahaha hejsan när jag kör den på en dator så står det att jag inte ha åtkomst men det måste ju gå fixa jag har ju pw och användarnamn och all info om datorn hur fixar jag det? btw det är för att stänga av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Du har väl helt enkelt inte tillräckligt med behörigheter för att göra det. Gå in och ändra behörigheterna så fungerar det nog bättre :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Du har väl helt enkelt inte tillräckligt med behörigheter för att göra det. Gå in och ändra behörigheterna så fungerar det nog bättre :).mm precis men hur? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Är du ens adminstatör över datorn då? Annars så kan du ju typ kontakta dem som är det, så kan du nog fixa det på så vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Är du ens adminstatör över datorn då?Annars så kan du ju typ kontakta dem som är det, så kan du nog fixa det på så vis.je men jag stänger ju av den via en annan dator menar jag :D ops glömde vist skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 je men jag stänger ju av den via en annan dator menar jag :D ops glömde vist skriva detDu måste antagligen lägga till alla rättigheter för din användare på den andra datorn, windows låter inte vilken användare som helst på nätverket göra vad han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Du måste antagligen lägga till alla rättigheter för din användare på den andra datorn, windows låter inte vilken användare som helst på nätverket göra vad han vill.a juste man kan ju lägga till mitt konto i den datorn som administratör smart tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.