sjh Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 På mitt Simsspel (det allra första) fungerar inte längre fusken. Någon som vet varför och om man kan göra något åt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Om det är Sims 3, så kanske du inte har det senaste uppdateringarna? Samma sak hände mig men det funkade efter jag uppdaterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 På mitt Simsspel (det allra första) fungerar inte längre fusken. Någon som vet varför och om man kan göra något åt det?spelar du sims1? isåfall kan jag meddela att inga fusk vad jag vet finns till det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 va? klart fan det finns fusk till första Sims-spelet. Vetebued om TS bryr längre, men jag undrar vad mer specifikt som är problemet. Skriver du in fusk i fuskrutan och trycker på Enter utan att något händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg