Paper Mario Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Tjo! Jag undrar om man kan nollställa online statistiken på fifa. Det är nämnligen så att min roomie har vandaliserat mitt online konto och åkt på en jävla massa torskar. Så jag skulle vilja nollställa det och på så sett kunna börja om med "0" matcher spelade i online läget. Går det att göra? har installerat om fifa på konsollen men online statistiken är fortfarande kvar.. tack på förhand! / Paper Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 hmm tror inte de går fast hoppas att någon annan vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) hmm tror inte de går fast hoppas att någon annan vet.haha okej onödigt inlägg. om du inte vet behöver du ju inte svara ;) Ingen som har någon koll på var denna fråga skulle kunna bli besvarad då? Redigerat 26 Februari 2011 av Paper Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag tror det enda sättet att nolla är helt enkelt att börja om på en ny användare. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.