Kevve Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jo, jag har lite problem med Swiftkit, jag kan inte starta det. I vilket fall, är det någon som kan installera en ny instans av det och sedan zippa och ladda upp mappen? Helst någon med Windows 7 64-bit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Har swiftkit på ett vista 64-bit OS. Det går inte att använda det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Har swiftkit på ett vista 64-bit OS. Det går inte att använda det då?Jodå, bara det är 64-bit så ska det väl gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Okej, sitter för tillfället med en massa skolarbeten som måste göras under lovet så det blir inte mycket tid över till spelandes, men ska fixa det så fort jag kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg