Nacke3000 Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Tjena! Jag har en Xperia X8 men 8 GB minne. Mitt telefon minne är fullt för att jag laddar ner appar :) Jag fattar inte hur jag ska spara apparna på SD-Kortet. Jag vill även överföra alla appar till SD-kortet. Någon som vet hur man gör? Hur sparar man appar direkt på SD-kortet när man har laddat ner en ny app? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Du måste ha Android 2.2. Annars får du roota och därmed förlorar du garantin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Sony ericsson vill inte upgradera oss till högre än android 2.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Men man måste ha Android 2.2 froyo för att ha appar på minneskortet. Det är dåligt, men så är det :/. Så du måste alltså flasha för att få det att fungera, men jag rekommenderar dig att inte göra det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.